Politica de Returnare


În cazul în care trebuie să returnați pantofi comandați de la LONCRI ONLINE SRL , există posibilitatea de a face acest lucru conform politicii de retur mai jos. Vă rugăm să consultați această secțiune înainte de a formula sau cerere de retur.


Dreptul de retragere

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, dreptul de a vă retrage din contractul încheiate la distanță, fără a preciza motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care vă intrați sau parte terță, în afară de transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să vă înregistrați sau cererea de retur în secțiunea Retur din contul dumneavoastră sau să nu contactați la:
📞 +40 742 143 599
📧 loncrionline@gmail.com


Modalitatea de returnare

Returnarea pantofilor se face prin curier rapid la adresa indicată de operatorii noștri, împreună cu ambalajul original și toate accesoriile incluse (dacă este cazul).


Costuri și pentru renunțarea la taxă

  • Costuri suportate de client: transportul returului, în cazul în care renunțați la condițiile în termen de 14 zile (art.14, alin. 2).

  • ✔ Dacă produsul este returnat într-o stare care nu mai permite revânzarea ca nou (urme de purtare vizibile, zgârieturi, talpă murdară, ambalaj deteriorat), se va reține o taxă de recondiționare (dacă este posibil) sau, la opțiunea clientului, va fi trimis înapoi, pe cheltuiala (art.14).


Rambursarea sumelor

  • Rambursarea sumelor achitate se va face în contul IBAN al clientului, în cel mult 14 zile de la data la care suntem informați despre decizia de retragere, cu condiția ca produsul să fie returnat și recepționat de către noi (art. 13, alin. 1–4).

  • În cazul plăților efectuate cu cardul, rambursarea se va procesa prin același procesator de plăți.


Excepții și limite

  • Conform legislației, politică de retur în termen de 14 zile se aplică exclusiv persoanelor fizice .

  • Produsele care prezinta defecte cauzate de utilizare ne cauza (lovituri, zgârieturi, rupturi, urme evidente de purtare în probării) nu pot fi returnate. Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor, ca urmare a manipulării necorespunzătoare.


Asistență retur

Operatorii noștri vă vor oferi toate informațiile necesare privind:

  • ✔ adresa exactă de returnare

  • ✔ recomandări de ambalare pentru a evita deteriorarea produselor pe durata transportului

  • ✔ detalii despre contactarea firmei de curierat

Pentru orice întrebare legată de retur, nu puteți contacta la:
📞 +40 742 143 599
📧 loncrionline@gmail.com